یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:پچ pes12, :: 16:1 ::  نويسنده : mohammad

 


دانلود پچ لیگ برتر ایران Persian Mw Patch v1.3 برای PES 2012
.

 .

امروز برای شما دوستان عزیز پچ جدید بازی PES 2012 با نام پچ لیگ برتر ایران فارسی نسخه Persian Mw Patch v1.3 رو برای شما دوستان عزیز آماده دانلود کردم. این پچ ها همواره پس از انتشار رسمی بازی ، عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات و رفع مشکلات و باگهای احتمالی آپدیت کند. شما هم اکنون می توانید آخرین پچ منتشر شده از این بازی PES 2012 محبوب را از ما دانلود با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

ویژگی های پچ فارسی Persian Mw Patch PES 2012:

DLC 4.00 Compatible
Compatible with KONAMI Official patch 1.06
New Boot : Added new 80 Boot
New Kit : Iran New Puma Kit And All team new Kit
Iranian Pro League All kit GDB
New face : Added new 200 Face,in total more than 1600 faces in faceserver
FIX All Fake Player’s Name
Full Logos , Kits , Location for ALL TEAM And Iranian Pro League

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, :: 15:54 ::  نويسنده : mohammad

  امروز برای شما دوستان پچ گزارشگر فارسی بازی پی اس ۲۰۱۲ – PES 2012 با صدای گزارشگر محبوب تلویزیون مزدک میرزایی رو آماده دانلود کردم. این گزارش شامل گزارش کارشناس در حین بازی هم  می باشد.

دانلود گزارش فارسی برای PES 2012 با صدای مزدک میرزایی

http://dl.yasdl.com/Game2012/Farsi_Commentary_mazdak_mirzaee_[YasDL.com].rar

 

 فرمت: img

دانلود گزارش فارسی برای PES 2012 با صدای مزدک میرزایی حجم: ۳۶۵ مگا بایت

دانلود گزارش فارسی برای PES 2012 با صدای مزدک میرزایی دانلود: دانلود مستقیم | لینک کمکی

دانلود گزارش فارسی برای PES 2012 با صدای مزدک میرزایی دانلود پچ لیگ برتر ایران برای PES 2012

دانلود گزارش فارسی برای PES 2012 با صدای مزدک میرزایی رمز: www.yasdl.com

دانلود گزارش فارسی برای PES 2012 با صدای مزدک میرزایی منبع: یاس دانلود

 



یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:دانلود جی تی ای در تهران, :: 15:17 ::  نويسنده : mohammad

  بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند . در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است . به تازگی نسخه Liberty City این بازی منتشر یافته دارای که حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی قوی می باشد . 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:مکس پین2,مکس پین, :: 15:12 ::  نويسنده : mohammad

  

بازی جدید و فوق العاده زیبا و مهیج Max Payne 2: The Fall of Max Payne که توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Rockstar برای PC منتشر شد ، این بازی یکی از زیباترین بازی های سبک اکشن شوتر می باشد و از زمان انتشار نسخه اول آن تاکنون مکس پین همیشه به عنوان یک بازی پرفدار و مهیج شناخته شده است که دلیل آن را می توان سناریو فوق العاده زیبا و گرافیک تحسین برانگیز آن دانست که از نقاط قوت بازی محسوب می شود ، داستان بازی از آنجایی آغاز خواهد شد که مکس در یک بیمارستان کثیف به هوش می آید ، او همه چیز خود را از دست داده و اینکه چگونه به تخت بیمارستان راه یافته را هم نمی داند چون به دلیل مصرف مواد مخدر همه ی اتفاق هایی که قبل از حادثه برایش افتاده را فراموش کرده ، او با فرار از بیمارستان به دنبال سوال های بی جوابش می گردد که در یک اتفاق غیر منتظره مونا ساکس را که فکر می کرد مرده است را ملاقات می کند ، مونا ساکس خود مظنون در قتل و یک فراری است و.....
داستان بازی بسیار جذاب است که گیمر را مشتاق به ادامه بازی می کند ، در مورد گرافیک هم همانطور که گفته شد بسیار عالی و بی نقص است ، از دیگر ویژگی های این بازی می توان به تخریب پذیری بالای اشیاء در بازی ، صداگذاری استثنایی و لوکیشن های جذاب اشاره کرد که هرکدام نقش بسزایی در موفق شدن این بازی داشت نسخه بعدی مکس پین (Max Payne 3) آن طور که اعلام شده در امسال منتشر می شود که میلیون ها نفر در انتظار انتشار نسخه سوم این بازی هستند.

دانلود و عکس در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : mohammad

  

بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز The Godfather که توسط کمپانی مطرح و بسیار قدرتمند Electronic Arts برای PC در سال 2009 منتشر شد ، نسخه دوم پدرخوانده پس از 5 سال انتظار گیمرها را خوشحال کرد و با ورودش پا به عرصه ی حرفه ای سبک اکشن سوم شخص شلیک کننده گذاشت گرچه نسخه اول آن با توجه به سال انتشار آن بسیار قابل قبول و یک شگفتی محسوب میشد اما پدرخوانده 2 توانست محبوبیت خود را حفظ کرده و با داستان فوق العاده زیبایش باز هم نشان دهد که پدرخوانده همانند فیلمش خارق العاده است ، نسخه اول آن را چند روز پیش در سایت قرار دادیم و امروز نیز نسخه دوم این بازی را برای شما دوستان عزیز قرار داده ایم و به شرح آن می پردازیم
پدرخوانده 2 همانطور که توضیح دادیم با ورودش به عرصه ی رغابت توانست میلیون ها گیمر را به سمت خود جذب کند و از این رو طرفدار آن روز به روز افزایش یافت دلایل متعددی در موفقیت این بازی دخالت داشت و می توان گفت که تمام فاکتورهای لازم را برای یک بازی خارق العاده در آن دیده می شد تا جایی که آن را رغیب جدی GTA دانستند در بازی شما این بار خود در نقش پدر خوانده هستید و تمامی مسائل مربوط به سازمان مافیا بر عهده ی شماست ، این شما هستید که تصمیم می گیرید سیاست های خانواده بزرگ مافیا را چگونه جهت دهی کنید و از چه راهی برای افزایش قدرت خود بهره ببرید ، در نسخه دوم علاوه بر حفظ ویژگی های نسخه اول سعی در افزایش قابلیت های بازی شده است و شما در آن شاهد افزایش چشم گیر گرافیک و قابلیت های جدید هستید ، اسلحه های درون بازی مربوط به دهه 60 می باشد و شما در بازی همیشه مشغول انجام عملیات جنایت کارانه هستید و باید بتوانید به خوبی خانواده خود را رهبری کنید ، می توانید تصمیم بگیری که چه کسی به خانواده شما بپیوندد یا چه کسی باید اخراج شود ، با چه کسانی متحد و نیز با چه کسانی پیمان اتحاد را بکشنید و آنها را به قتل برسانید ، اخبار جدید همیشه به گوش شما خواهد رسید و این به شما بستگی دارد که در مورد مسائل مختلف چگونه تصمیم گیری می کنید.

دانلود و عکس در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


بهترین وبلاگ دانلود
درباره وبلاگ

welcome
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Game و آدرس 4games4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 34892
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1